TEL. KOMÓRKOWE.

Otrzymaliśmy odpowiedzi od operatorów sieci tel. komórkowych w sprawie jakości świadczonych przez nich usług. Twierdzą Oni, że jest wszystko w porządku, w co wiele osób  z terenu naszego sołectwa, szczerze wątpi. Jakie jest Twoje zdanie na ten temat – śmiało, skomentuj.

5 myśli nt. „TEL. KOMÓRKOWE.

  1. Witam wszystkich. Bardzo mnie cieszy że zostały podjęte kroki w celu uleprzenia komunikacji, jednakże stwierdzam że sieć orange zawsze była do bani i brak jest poprawy jakości. Natomiast co do t-mobile ich usługi zawsze były na wysokim poziomie. Niestety nie są tak tani jek orange. Co za tym idzie „cena idzie za jakością”
    Pozdrawiam Piotr.

  2. Reklamuje w T-debilu od listopada i dostaje na przemian info, że albo nie umiem telefonu obsługiwać, albo że problem usunięto, a jak nie szło rozmawiać tak nie idzie. Chyba trzeba to jeszcze do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wysłać, ale nie wiem czy to coś pomoże. Na koniec dowcip:
    Jakie są najczęściej używane słowa w sieci T-mobile?
    -Halo, halo…. Kurrrr…..

  3. Zdenku słaby dowcip. Może w stodole będziesz miał leprzy zasięg, albo zapisz się na jakiś kurs obsługi telefonu komórkowego. Nadmieniam, że telefon komórkowy korpki nie posiada jak stare telefony.

  4. ” cena idzie za jakością”-Piotrze, pękam ze śmiechu- ale chyba nie w T-mobile? Niestety nie tylko telefonom komórkowym brakuje „korpki”.
    Usługi w T-mobile na wysokim poziomie??? Nie widzę tego od kiedy przejęli Erę, wiem co mówię, mam u nich dwa abonamenty i ciągłe problemy.

  5. Sorki za błąd Fiona, omsknął mi się paluszek. Odnośnie T-mobile, na prawdę nie mam problemów, jedynie mobilny internet w domu jest słaby. Rozwiązaniem problemu było kupienie zewnętrznej antenki do modemu i problem znikł. Natomiast inne sieci to lipa. W Orange brak zasięgu, a jak pokazuje to w każdym pokoju z innego przekaźnika, na dworku jeszcze ujdzie. Pozdrawiam

Możliwość komentowania jest wyłączona.